loading...
بروزترین مرجع جنگ قبایل
||AmirHossein|| بازدید : 681 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

سلام دوستان داشتم چند روزی در نت میگشتم هنگام جستجو با یه نرم افزار عجیب و غریب روبرو شدم به نام نرم افزار جم ساز کلش آف کلنز یکم در مورد این نرم افزار در گوگل سرچ کردم و دیدم خیلی از سایت های ایرانی دارن این نرم افزار رو بصورت غیر قانونی بفروش می رسانند منم جون این نرم افزار رو در یه سایت خارجی رایگان گذاشته بودند خیلی وقته دانلود کرده بودم یعنی شما هم با یه کلمه Clash of Clans Hack میتوانید به نتیجه برسید

 

یعنی این نرم افزار را از یکی از سایت ها میتوانید پیدا کنید و آن را دانلود و نصب نمایید حالا بعضی ها میگویند بلکه این نرم افزار با اونی که تو داری فرق داره؟

جواب اون سوالم اینه که من با جستجوی دقیق سورس (کد) این برنامه متوجه شدم  که برنامه ها هیچ تفاوتی با هم ندارم و یکی هستند

 

بعضیام سوال دارن میگن چطور اون نرم افزار رو بدست اوردی؟ با دادن 4300 تومن پول خریدمش تا به شما اثبات کنم که این نرم افزار خیلی الکی هس 

برای اینکه بفهمید این نرم افزار کار نمیکنه در آخر مطلب آن را برای دانلود شما عزیزان گذاشتم.

 

دوستان میگویند من کلش را هک کردم و واقعیت داره،حال ما در جواب این سوال میگوییم که هیچ هکی برای هک بازی کلش آف کلنز وجود نداره حالا چرا؟

چون این بازی در سرور های فوق قوی نگه داری میشود و دسترسی به دیتابیس آن تقریبا غیر ممکن است در اینصورت میتوان به دیتبایس این بازی

دسترسی پیدا کنید که قوی ترین هکر جهان باشید که اونم فک کنم نتونه هکش کنه و بعضی هایی که میگن من دارم الان هکشو بازی میکنم اون نسخه

شبیه سازی شده است که تقزیبا ما سه تاشو در سایت قرار دادیم اسم های این هک ها شاملند از Dark Souls ; Fhx و..... شما هم میتوانید 

با رفتن به سایت Coc-Servers.Com نام این سرور ها را ببینید و وارد انها بشید و هک کلش رو بازی نمایید ولی یه توصیه هک کلش هیچ فایده ای نداره

و لذت این بازی در نسخه اصلی است که خودتون بازی و پیشرفت میکنیدو با دوستانتان چت میکنید و وار میزنید و.......

 

و  حالا ما بریم سر اصل مطلب خب خلاصه همانطور که گفتیم هکی به نام هک کلش آف کلنز وجود ندارد و نخواهد داشت

 

به امید پیروزی شما

 

دانلود نرم افزار جم ساز کلش

 

کپی برداری از این مطلب حتی با ذکر منیع از نظر قانونی حرام بوده و ما هیچ رضایتی نداریم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام امیرحسین هستم یک طراح وب تقریبا 7 سال تو عمرم رو تو نت گذروندم و 2 ساله کلش آف کلنز بازی میکنم و امیدوارم هر چه از این بازی بلدم رو به شما یاد بدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لول شما در بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 2,102
  • بازدید کلی : 41,904
  • کدهای اختصاصی