loading...
بروزترین مرجع جنگ قبایل
||AmirHossein|| بازدید : 229 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)
سلام دوستان معتادم (درسته ها هممون معتادیم)laugh
 
بحث ما امروز سر زمان ارتقاء بربر کینگ و آرچر کوئین هست
 
خب نگاه کنین بهترین زمان ارتقاء هیرو ها .....
 
بربر کینگ و آرچر کوئین ، زمانی هستش که شما وار ندارین .
 
توی وار اگه بربر کینگ و آرچر کوئین نداشته باشین تقریبا انگار 25 % سرباز هاتون نیستن !
 
چون بربر کینگ و آرچر کوئین خیلی توی اتک ها و وار ها به ما کمک می کنن .
 
مخصوصا آرچر کوئین که از دور و پشت دیوار ها دفاعی ها رو میزنه .
 
مثلا شما ممبر یه کلن هستین و لیدرش شما رو توی وار گذاشته ، نباید بربر کینگ و آرچر کوئین خودتون رو لول آپ کنین چون توی وار خیلی مهمه بودنشون .
 
مورد بعدی اینه که بربر کینگ و آرچر کوئین توی دفاع از قبیله و زمین شما خیلی کمک می کنن مثلا طرف ویزارد و ... چیده بیان زمین شما رو خراب کنن اونا مشغول بربر کینگ و آرچر کوئین میشن و دفاعی های شما هم کار خودشون رو میکنن و اونارو نابود می کنن .
 
به نظر من که لیدر کلن هستم ، اول باید با لیدر کلنتون مشورت کنین که میخوایین فلان چیز رو لول آپ کنین تا لیدر در جریان باشه و موقع وار استارت کردن شما رو نذاره یا بگه که لول آپ نکن تا وار بعدی نذارمت و از این صحبت ها .
 
خیلی ها میگن که بربر کینگ و آرچر کوئین زیاد تاثیری توی وار ندارن !
 
من خودم تقریبا چند ساعت پیش وار زدم و با کمک بربر کینگ و آرچر کوئین تونستم دو ستاره بگیرم از طرف ، البته پکا و گالم و ویزارد ها هم کار خودشونو کردن ها 
 
بزودی کلیپ وار زدنم رو با روشی که توی سایت گفتم رو میذارم ، توی همه وار هایی که رفتم و وار زدم دو ستاره کردم بدون هیچ اما و اگری !!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام امیرحسین هستم یک طراح وب تقریبا 7 سال تو عمرم رو تو نت گذروندم و 2 ساله کلش آف کلنز بازی میکنم و امیدوارم هر چه از این بازی بلدم رو به شما یاد بدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لول شما در بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 2,105
  • بازدید کلی : 41,907
  • کدهای اختصاصی