loading...
بروزترین مرجع جنگ قبایل
||AmirHossein|| بازدید : 277 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (1)
سلام به تمامی کاربران عزیز سایت clasho-fclans.ir
خب سوپرسل اعلام کرد که این پاتیل جادوگر در آپدیت هالووین به وجود می آید و آمد
کلدرون یا پاتیل جادویی چیزیه  که همانند سنگ قبر های هالووین سال قبل به ما یه سری جایزه ها میده 
جهت از بین بردن  این پاتیل جادویی نیازمند 25000 اکسیر هستیم که بعد از از بین بردن به ما  75000اکسیر میده  
 
اینم عکس:
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط irthem در تاریخ 1394/08/02 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
http://up.skinak.ir/view/837124/117457_0.png
اینو من اسکرین گرفته بودم خخخ

مشکلی نیس موفق و سربلند باشید
پاسخ : خخخخ ممنون بابت عکس حوصله نداتشم خودم عکس بگیرم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام امیرحسین هستم یک طراح وب تقریبا 7 سال تو عمرم رو تو نت گذروندم و 2 ساله کلش آف کلنز بازی میکنم و امیدوارم هر چه از این بازی بلدم رو به شما یاد بدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لول شما در بازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 2,076
  • بازدید کلی : 41,878
  • کدهای اختصاصی